Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over een artikel en/of service.
Wij horen graag hoe wij u kunnen helpen en doen ons uiterste best u een gepaste oplossing te bieden.
De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door: beschadiging door opzet, of door nalatigheid; onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud; normale slijtage en/of beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
U kunt ons uiteraard ook contacteren met leuke tips/ideeën/suggesties.
U kunt hier op onze site het contactformulier invullen of ons een bericht sturen naar [email protected]
Voor vragen/klachten is de klantenservice bereikbaar via [email protected], open van Ma van 13.00 tot 17.00 en Di t/m Za van 10:00 tot 17:00 uur en Zo van 13.00 tot 17.00 Voor klachten niet bellen! maar mailen, dit wordt z.s.m. opgepakt aub!.
Binnen 14 dagen ontvangt u, conform de Algemene Voorwaarden, een inhoudelijke reactie op uw klacht.
Mocht er geen oplossing gevonden kunnen worden, dan kunt u via Stichting Qshops uw beklag doen
Elke vorm van agressie en bedreiging nemen we hoog op en zullen we ten alle tijden aangifte doen bij de politie.
Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform