FAQ

Hoe kan ik betalen?
Artikel gevonden die je graag bij ons wilt bestellen? Super!
Plaats het artikel in je winkelmand en vul daarna je gegevens in.
Selecteer tot slot onderaan je bank waarvan je wilt betalen. Je wordt direct naar onze betalingsprovider gestuurd.
Betalen kan doormiddel van iDeal.

Ik heb een vraag
Vragen beantwoorden wij graag! Stuur gerust een bericht via de pagina “Contact” en wij beantwoorden jou vraag zo snel mogelijk.

Wat is de levertijd van mijn product?
Natuurlijk begrijpen wij dat je zo snel mogelijk je product in huis wilt hebben.
Wij hanteren maximaal drie werkdagen levertijd bij producten die op voorraad zijn.
Het kan natuurlijk voorkomen dat de levertijd langer duurt door drukte bij het pakketbedrijf.

Krijg ik een factuur?
Uiteraard krijg je een factuur voor je bestelling bij ActieWarenhuis.
Deze komt automatisch in de verzendmail terecht.
Niet ontvangen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website.

Kan ik mijn bestelling ophalen?
Nee, het is niet mogelijk om je bestelling bij ons op te halen.
Dit komt doordat wij met externe magazijnen werken en zelf dus geen voorraad op onze locatie hebben staan.

Heb ik garantie op mijn product?
Uiteraard heb je garantie op je product.
Bij elk product staat in de beschrijving de garantieperiode beschreven.

Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe werkt dit?
Uiteraard kan je onze artikelen retourneren, behalve hygiƫne producten en digitale producten zoals softwarelicenties.
Stuur binnen 14 dagen na aankoop een mail via het contactformulier waarin je aangeeft je bestelling te willen retourneren. Het product mag niet gebruikt zijn, dit omdat wij anders niet iemand anders meer blij kunnen maken met het product. Plaats het retourformulier die je van ons ontvangt in de doos en pak het product vervolgens stevig in en voor en frankeer voldoende naar onderstaand retouradres:

ActieWarenhuis
Braamhof 4
4371 CK
Koudekerke